Garancija



Garantni rok za uslugu servisiranja i dekodiranja, kao i na opremu i rezervne delove se razlikuje.

 

Garantni rok na uslugu servisa i dekodiranja mobilnih telefona  je 3 meseca od datuma izdavanja tj preuzimanja aparata sa servisa.

Garantni rok na opremu i rezervne delove je od 3-12 meseci i zavisi od više faktora ( garancije uvoznika ili distributera, klase i vrsta proizvoda, kao i od brenda dodatne opreme koja se prodaje).

 

Napomena: Svi modeli telefona koji su donečeni na servis, kao I sva dodatna oprema su zavedeni u našu bazu podataka. Tako svaki korisnik usluge Servisa, ostaje evidentiran i u svakom momentu se može proveriti :

-        datum i vreme kada je telefon donešen na servis,

-        tačan opis kvara za vaš uredjaj,

-        koja vrsta usluge je izvršena,

-        da li i koji rezervni delovi su zamenjeni, kao i

-        koja je cena naplaćena.

 

Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se prilikom korišćenja naših usluga ili kupovine rezervnih delova i opreme, raspitate o garantnim uslovima koji su za datu uslugu ili proizvod propisani od strane našeg servisa, a u skladom sa zakonom o zaštiti potrošača.

Ukoliko imate dodatnih pitanja slobodno nas pozovite ili nam pošaljite mail sa opisom kvara tj. problema koji imate sa mobilnim telefonom. Neko od zaposlenih će Vas kontaktirati u najkraćem roku i javiti vam orjentacionu cenu za uslugu popravke ili dekodiranja Vašeg telefona.




Za više informacija

064/144.05.24 ; 062/40.28.28 ;
011/344.79.65 ; 011/40.68.300
mail: dekodiranjetelefona@gmail.com
Skype: www.dekodiranje.rs
twitter: PROFItel Beograd (@DekodiranjeRS)

PROFItel logo


Imate pitanje

SERVIS

DEKODIRANJE

Kako ste saznali za PROFItel?
google
ostali pretraživači
facebook
ostale socialne mreže
preporuka prijatelja